Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Tuesday, December 29, 2009

lama x dengar khabar.. kan??

hola.. sorry aa beb. aku lama giler x update blog. ofc aku nih da kian giat dan rajin. block sana, block sini. network da mcm ada polis. xleh silap sket. trus block staff nye ID. hampeh tul..
 
tapi tu la. nak bising2 sgt pun, kena pandang kiri dan kanan. mcm org melintas. kang x pasal2 kena langgar. nak ckp pun, kena gak tgk diri sendiri.. yang tersayang pun keje network2 gak. heheheheee..
 
ermm, sedar x sedar, da nak masuk tahun baru 2010 pun. chehhh.. aku nye ofc ni kecoh la pasal Ambang 2010 tuu.. yang kat dataran merdeka tu.. ye la. sponsor event sambut tahun baru.. but, ambang ke Ambank..?? hmm, ntahlah. :)
 
tahun baru da nak masuk. azam tahun ni da nak sampai ke penghujungnya. ada gak yg aku carry forward. but, da masuk perancangan. cuma tunggu perlaksanaannye saje. tahun depan gak, bermakna masuklah aku ke alam 'three series'. huh! mcm BMW. ni kena beli 3 series satu nih. baru kena.. betul2 HO LIAU! hehehe.. ape2 pun, aku doakan semoga tahun baru yg bakal menjelang ni membawa perubahan dan kebahagiaan pada aku, family, dan semua yang lain... wahhhh! sembang sembang gaks. da nak masuk keje ni. aku blah dulu. nanti kena block trus, xde langsung nak masuk entry. hahaha. bubye.

0 comments: