Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Wednesday, October 14, 2009

memory card..

tengah aku wat keje tadi, rizal dtg tanye kat aku..
rizal: rul, ko ade memory card reader tak? aku nak pinjam la.
aku: ko nye memory card jenis ape?
rizal: jap. aku pun tak tau. sat aku bukak phone nie.(sambil membuka casing hphone nya)
bad: ko nak watpe ngan memory card tu?
rizal: aku beli cd games. ingat nak install dalam phone. boring aa. kalau ade leh aa gak main games.
bad: nak main games, beli aa PSP. baru betul layan. tu phone guna nak call je.
(rizal masih selamba menjawab. bad ni memang mengundang betul!! aku da nak gelak)
rizal: cd games untuk nokia aku ni la. ada mcm2 dlm cd tu. tu ingat nak install.
bad: uishhh..mcm2? nasi goreng cina ada ke? nasi goreng belacan ke..ade?
(aku da xleh tahan nak gelak. bangang nye bad. rizal relaxx je. selambe je muka dia. nak mintak tolong la katakan. kalau x, memang menjawab dia tu...)
aku: apsal ko tak pakai usb?
rizal: usb kena install software dlm pc. ade kena download lak tu. susah, banyak hal la.
(aku pun bukak phone SE aku nak tgk jenis memory card)
aku: owh.. aku nye jenis sandisk M square..
bad: ko nye rizal jenis capital square kot.. CAP Square.. (satu shopping mall area kl ni..CAP Square namanya..)
aku: hahaahhahaaha.. bongok aa ko bad. budak ni tanya serius ni.. hahahaha..
rizal: xpelah. aku try carik yang aku punya tu la.. ntah letak kat mane ntah. (pastu dia terus gerak. nasib rizal x naik hantu. kalau x tentu bad ngan aku da kena balun ngan kerusi. tak pun ngan payung cap kedai perabut yang dia punya tu.. uhuuhu..)

0 comments: